Mød Karoline Stjernfelt i udstillingen ‘Keep me Innocent’

7. september 2022 : 19:00 - 20:00

75 kr.

Den prisbelønnede tegner Karoline Stjernfelts viser rundt i udstillingen ‘Keep me innocent’ og fortæller om sit arbejde med tegneserie-trilogien ’I morgen bliver bedre’, og om dronning Caroline Mathildes stormombruste liv.

‘Keep me innocent, make others great’. De ord ridsede Caroline Mathilde ind i en rude på Hirschholm Slot. Udsagnet er naturligvis paradoksalt, når man tager dronningens liv og affæren med Struensee i betragtning. Hvordan skal vi forstå Caroline Mathilde og hendes valg?

Det giver Stjernfelt et bud på, når hun viser rundt i udstillingen, med tegninger fra ‘I morgen bliver bedre’. Der serveres et glas vin undervejs.

Onsdag d. 7. september, kl. 19 på Hørsholm Egns Museum.

Pris: 75 kr. kan betales ved ankomst.

Tilmelding: ibp@museumns.dk

Tag bus S150 mod Kokkedal der går fra Nørreport Station og stå af ‘ved hovedgaden’ i Hørsholm, 5. min. fra museet.

Arrangementet er en del af Golden Days QUEENS og temaet ‘Dressed as a Queen’

7. september 2022