Halloween på museet

28. oktober 2022 : 14:00 - 19:00

Museum Nordsjælland afholder traditionen tro Halloween i Elværket, hvor du kan opleve museet efter lukketid, når lyset bliver slukket og fortidens ånder, gespenster og gengangere kommer frem!

Mini Halloween

Mini Halloween fra kl. 14-16, for dem der godt kan lide Halloween, men som ikke er til det store gys. Kom gerne udklædt til en dag med ægte halloweenstemning – og selvfølgelig slik.
Til Mini Halloween vil gespensterne og gengangerne ikke være lukket ud endnu.

Halloween med gys & gru

For de modige er der Halloween fra kl. 16 til 19. Ifør dig dit kostume, tag familie eller venner med og forbered dig på at blive skræmt – det bliver så uhyggeligt.
Arrangementet er for alle, hvis man kan tåle det. Og dør du ikke af skræk, så venter der slik efter turen rundt i museet.

Halloween på museet afholdes fredag d. 28. oktober i Elværket, Frederiksgade 11, 3400 Hillerød.

Der er gratis adgang for alle til Halloween.
Man kan også komme ind i udstillingen med kørestol.

28. oktober 2022
, ,