Fyraftensmøde: Museets arbejde på Hillerød Bymuseum

5. april 2018 : 17:00 - 18:30

Hillerød Bymuseum

Hør mere om Museum Nordsjælland ’bag kulisserne’. Torsdag d. 5 april fortæller vi om museets arbejde og om frivilliggruppens store betydning.

Takket være en flot bevilling fra Grethe Christiansens Legatstiftelse har vi haft travlt på Bymuseet med at gøre udstillingerne i Tidens Gade mere aktiverende og børnevenlige.

Samtidig har vi arbejdet med at gøre museets café mere indbydende, med at udvikle museets skoletjenestetilbud og skabe grundlaget for et mere aktivt og synligt Hillerød Bymuseum.

Slutspurten er sat ind, for om lidt slår vi dørene op for en ny sæson. Men inden vi slår de sidste søm i og trækker det sidste kabel, vil vi fortælle om processen og om de planer, vi har realiseret og om drømmene for den videre udvikling på museet.

Gratis parkering på Batzkes Bakke lige ved siden af museet.

5. april 2018
Begivenhed Kategori: