Klaverfabrikken: Knæk Cancer-koncert med Malling Beck Band

27. oktober 2023 : 19:30 - 21:00

150 kr.

Folk-bandet Malling Beck Band spiller til fordel for Knæk Cancer på Klaverfabrikken.

Lørdag den 28. oktober løber Danmarks største indsamlingsshow ‘Knæk Cancer’ af stablen. I år sendes det live fra Royal Stage i Hillerød, og hele byen er gået sammen om at støtte indsamlingen gennem initiativet Hillerød står sammen.

Dagen før, fredag den 27. oktober, kan man opleve Klaverfabrikken og Kulturaksens bidrag til den fælles indsamling, når KlaverfabrikkenFOLK inviterer til koncert med Malling Beck Band.

Det lokale Hillerød-bandet er sammen med Klaverfabrikken og resten af Kulturaksen blevet enige om, at alle indtægter fra aftenen går til Knæk Cancer-indsamlingen.

Dato: Fredag den 27. oktober kl. 19.30

Sted: Klaverfabrikken, Fredensvej 12A, Hillerød

Pris: 150 kr. / 75 kr. for unge u. 26. Køb biletter på Klaverfabrikkens hjemmeside.

Kulturaksen består af Klaverfabrikken, Hillerød Bibliotek, Hillerød Musikskole, Frivilligcenter Hillerød og Museum Nordsjælland. Alt overskuddet for salg af billetter og drikkevarer går til Knæk Cancer.

27. oktober 2023
150 kr.