Hillerød Bymuseum: Julestjerneløb på Jægerbakken

4. december 2021 : 11:00 - 5. december 2021 : 16:00

Saml venner og familie og hjælp julen på vej i Hillerød den første weekend i december.

Hillerød Bymuseum har vi erstattet vores traditionelle julestueaktiviteter til Covid19-sikre udendørs juleløjer for hele familien.

Julestjerneløbet foregår på Jægerbakken i Slotsparken lige udenfor museet, hvor vi har lavet poster med sjove juleopgaver, så I sammen kan hjælp julemanden og sørge for at han finder vej rundt i byen med årets julegaver, uden alt for mange forhindringer.

Der bliver blandt andet brug for en kikkert, nogle ‘snebolde’, en slangebøsse, et leksikon, og et kort…og måske har sætternissen også været på spil?

Tid: Lørdag d. 4. december og søndag d. 5. december kl. 11-16. Det er gratis at deltage og tilmelding ikke nødvendig.

Alder: Opgaverne kan løses i fællesskab med børn fra ca. 6-årsalderen og derover.

Sted: Hillerød Bymuseum, Helsingørsgade 65. I hjørnet af Slotshaven – området udenfor museet, kaldet Jægerbakken.

Tag tøj på, som passer til vejret!

Start:
4. december 2021 : 11:00