Bogsalg – kom og gør et bogkup

2. september 2019 : 9:00 - 14. september 2019 : 14:30

5 kr.

Nu er det muligt at gøre et regulært bogkup da vi er ved at rydde ud i vores bibliotek. Vi skiller os af med dubletter og tripletter af monografier og årbøger fra mange af landets museer. 5 kr. pr. bog!

Bøgerne kan købes i 14 dage fra d. 2 september til 14. september. Mandag – torsdag, kl. 9-14.30, fredag kl. 9-12.
Kom, kig og køb i Frederiksgade 9, 3400 Hillerød. (Den grå bygning). Pris 5 kr. pr bog. Bøgerne sendes ikke men kan eventuelt lægges til side hvis de betales på forhånd og afhentes i nærmeste fremtid.

Bøger

Nedenstående liste er en oversigt – men skal ikke opfattes som komplet liste.
Diverse mindre monografier, hovedsageligt ældre.
Årbøger: Aarbøger for Nordsik Oldkyndighed og Historie, Kuml, Acta Archaeologica, NAA – Nordic Archaeological Abstracts, Hikuin, Antikvariske Studier – Nationalmuseet, AUD Arkæologiske Udgravninger i Danmark, Nationalmuseets Arbejdsmark, By, mark og Geest, Roskilde Museum – ROMU, Køge Museum, Sydsjællands Museum, Gilleleje Museum, Fra det gamle Gilleleje, Vejby – Tibirke, Fra Holbæk Amt, Odense Museum – Fynske Minder, Svendborg Museum, Museum Randers, Thy & Vestre Hanherred, Nordjyllands Historiske Museum, Holstebro Museum, Mark og Montre – Ribe Museum, Ringkøbing Amts Museer – FRAM, Meddelandan från Lunds Universitets Historiska Museum, m.fl.

cca@museumns.dk

Start: