[AFLYST] Grumme Foredrag: Med døden inde på livet

17. marts 2020 : 19:00 - 20:00

50 kr.

Foredrag er aflyst.

Få et helt unikt indblik i en bedemands hverdag, når eksamineret bedemand Christian Uldahl fortæller om begravelser og bisættelser, både i fortiden og i nutiden, og alle de mange myter der knytter sig til det at blive begravet. Han vil bl.a. fortælle om det at blive erklæret skindød, de sikre dødstegn samt hvordan du kan få dine ønsker til din egen begravelse opfyldt.

Der vil blive aflivet myter, og der vil også blive mulighed for at stille netop det spørgsmål, som du altid har drømt om at stille til en bedemand.

Foredraget præsenteres i samarbejde med Uldahls Begravelsesforretning.

Grumme Foredrag

Foredragsrække i Hillerød: liste over alle arrangementer.

Alle foredrag er af én times varighed og afholdes i Frederiksgade 9, 3400 Hillerød fra kl. 19-20.

Efterfølgende er der mulighed for at se udstillingen Grumme Skæbner i Elværket, Frederiksgade 11.

Pris: 50 kr. pr. foredrag inkl. adgang til udstilling, samt kaffe og kage.

Medlemmer af biblioteksklubben i Hillerød og museumsforeningerne for Museum Nordsjælland betaler 35 kr. pr. foredrag.

Tilmelding påkrævet på mail post@museumns.dk eller tlf. 6181 5812. Der kan betales med kontanter eller Mobile Pay på nr. 186672.

Der er gratis parkering bag museet.

Foto: Sarah Buthmann

17. marts 2020