Den Levende Julekalender besøger Hillerød Bymuseum

december 19 : 17:15 - 18:30

Hillerød Bymuseum får besøg af Den Levende julekalender og Mastodonterne Nissekorps, som underholder, driller og hygger med de fremmødte torsdag 19. december kl. 17.15.

Julen nærmer sig og på Hillerød Bymuseum sker der noget ganske særligt. Vi inviterer dig og din familie til et hyggeligt julearrangement når den landskendte teatergruppe, Mastodonterne, opfører Den Levende Julekalender.

Vi glæder os til besøg ♥ Gratis – tilmelding ikke nødvendigt.

Læs mere på Hillerød.nu og Den Levende Julekalenders Facebookside.

Den Levende Julekalender – 24 spændende julefortællinger i levende live

Den Levende Julekalender, der opføres af Mastodonterne, kommer hver december rundt på besøg i forskellige forretninger og kulturinstitutioner.

Hver dag fra den 1. til den 24. december dukker Mastodonternes nissekorps op ved Julemøllen. Her møder børn og nisser hinanden, og sammen går turen til forskellige butikker og institutioner i Hillerød, hvor der vil være underholdning og lidt godt at spise.

Hver dag kan man se to nisser fortælle sjove historier fra deres liv i Julerød. De medvirkende nisser er blandt andet: Valse, Frk. Juhl, Fie Fræk, Pulter, Kanelia, Mirko, Kardæske, Robert, Chili Lone, Julian, Nissefine og Kanelius.

Det er også muligt at læse dagens juleeventyr om dagens nisse, der er blevet væk under hver låge.

Hver dag er sponsoreret af en butik eller institution i Hillerød.

december 19
,