Skattejagt i Hillerød

juni 29 : 10:00 - august 11 : 18:00

Gå på skattejagt i Hillerøds gader i sommerferien. Kom rundt i Hillerød og se sider af byen, du ikke kendte til i forvejen.

Hent kort på Hillerød Bibliotek, Hillerød Bymuseum eller Elværket. Det er gratis at deltage.

Du kan gå på skattejagt fra lørdag d. 29. juni – søndag d. 11. august.

Vær med i lodtrækningen om fribilletter til Nordisk Films Biografer. Tag et billede af svararket og send til: skattejagt@hillerod.dk. Vi finder vinderen i uge 33.

Historiske skilte

Der er sat nogle flotte skilte op i Hillerød. De fortæller om bygninger, begivenheder, steder og personer, der har betydet noget for byen gennem tiden. Nogle af skiltene handler om dem, der var øverst i ‘de sociale lag’. Du kan forestille dig, at de var flødeskumslaget på en lagkage. Og nogle var nederst – eller måske endda så langt nede, at de kun var krummer på dugen.

Tag dette kort i hånden og spis dig gennem lagkagens sociale lag. Den er fyldt med Hillerøds spændende historie – fra øverst til nederst. Kan du gætte rigtigt, så deltag i vores konkurrence med flotte præmier. Velbekomme!

Start:
juni 29 : 10:00