Julehygge i Skibshallerne

27. november 2021 : 11:00 - 28. november 2021 : 16:00

Gilleleje og omegns Museumsforening og Nakkehoved Fyrlaug inviterer til gløgg og æbleskiver i Skibshallerne.

Så kom coronaen desværre retur og aflyste Nakkehoved Fyrs traditionsrige julestue. Vi har dog fundet en anden mulighed for at mødes og ønske hinanden Glædelig Jul. Museumsforeningen og Fyrlauget slår sig sammen om et hyggeligt udendørs arrangement samme weekend i Museumshaven ved Skibshallerne.

Vi byder på gløgg og æbleskiver i begge ender af museumsstrøget. I Østergade 20 er det også muligt at få kaffe, the og saft, pebernødder og brunkager. Her kan de allerede forudbestilte julekager også afhentes.

Museum Nordsjællands årbog – ‘Alle tiders Nordsjælland’ udleveres til Museumsforeningens medlemmer i køkkenet i Hovedgaden 49.

Vi håber at se jer alle –  på gensyn fra Nakkehoved Fyrlaug og Gilleleje og Omegns Museumsforening.

Praktisk:

Tid: Lørdag d. 27. og søndag d. 28. november kl. 11 – 16.

Sted: Museumshaven ved Skibshallerne, Østergade 20 / Hovedgaden 49, Gilleleje

Husk at der ikke kan parkeres i Østergade. Dårligt gående kan dog sættes af, og der er parkeringsmuligheder på havnen.

Start:
27. november 2021 : 11:00