Pilgrimsruten i Kongernes Nordsjælland – Tisvildevejen

7. juli 2017 : 11:00 - 11. juli 2017 : 17:00

3.600 kr.

Fem dages fantastisk vandring gennem det smukkeste af Nordsjælland med fuld forplejning, gourmetmad, vin og øl af lokale producenter, kirkekoncerter, andagter, folkekøkken, fællessang, kulturguide og spændende foredrag om kulturen, maden, vinen og kulturhistorien. Overnatning i kirkerne.
Vandringen er på i alt ca. 60 km. fordelt på fem dage. Der er kulturguide med alle dagene.

Projektet Tisvildevejen er skabt af frivillige og små virksomheder i Nordsjælland med det formål at skabe liv og sammenhængskraft i de små byer, der har meget at byde på.

Gennem vandringerne, viser vi vores skønne egn frem. Resultatet er et nært og vedkommende møde med Nordsjælland, mennesker og kultur.

Maden leveres af den lokale forening Gribskov Spisekammer, som fortrinsvis anvender økologiske og lokalt producerede råvarer. Frokosten lørdag på Pibe Mølle leveres af Restaurant Pibe Mølle.

I hver by vil frivillige borgere og medarbejdere ved kirkerne glæde sig til at tage imod. Du får et kort udleveret ved rejsens begyndelse, men på dele af vandringen er der guide med.

Turen starter ved Esrum Kloster og Møllegård fredag d. 7. juli. kl. 11.00.

Tilmelding og mere information: Pilgrimsruten – Tisvildevejen og på Facebook.

Start:
7. juli 2017 : 11:00