Lystfiskerdag i Gilleleje

1. juli 2017 : 10:00 - 14:00

Gribskov Kommune tilbyder nu en helt særlig oplevelse i Gilleleje, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med lystfiskeriet. Du får mulighed for både at fiske fra land og ombord på museumsskibet Wilhelm, og der vil være godt med liv på og omkring Kulturbroen.

Tag med på museumsskib

Eventen starter kl 10 i Kulturhavnen i Gilleleje. På Broen vil der være boder, hvor lokale foreninger og virksomheder viser fiskegrej og giver informationer og sælger udstyr.

Fiskeguiden udpeger gode fiskesteder på dagen, og der vil være mulighed for at tage med fiskeguide eller friluftsvejledere ud til de bedste steder. Du kan også vælge at sejle ud med museumsskibet Wilhelm fra Gilleleje Havn og fiske fra båden. (begrænset pladser, redningsveste udleveres).

Program

10.00-10.15: Velkomst v/Brian Lyck Jørgensen (Formand for Teknisk Udvalg) med præsentation af Fiskeguide og Friluftsvejledere.
10.15-10.45: Introduktion til lystfiskeri – Tips & Trix ved Fiskeguide Allan Hvithamar
10.45-11.00: Koodinering af fiskehold til vands og på land – Tegne Fisketegn
11.00 13.30: Fiskeguide og friluftsvejledere er ude på fiskestederne
13.30-14.00: Fælles afrunding og uddeling af præmier

Læs meget mere om hele arrangementet på Gribskov kommunes hjemmeside.

1. juli 2017
Hjemmeside: